– Sveika mityba? – Sveika mityba!

Sveiki!

Per didžiąsias metų šventes saldumynų valgiau tikrai neskaičiuodama, nes žinojau, kad greit jiems išauš paskutinioji. Ir štai, be jokių ypatingų fanfarų atėjo sausio 7 – oji diena, kuomet startavo mano sveikos ir subalansuotos mitybos programa.

Kodėl sugalvojau dalyvauti „Beata FIT“ racionalios mitybos programoje?

Akivaizdu, kad daug svorio numesti man tikrai nereikia, tad ir priežastys buvo kitos. Norėjau susibalansuoti mitybą, įtraukti į maisto racioną kuo daugiau daržovių, papildyti receptų knygelę sveikais receptais. Apskritai norėjau daugiau sužinoti apie maistą, apie tai, iš ko jis susideda bei tai, kaip šiandienėje produktų galybėje nepasimesti. Norėjau ugdyti valią ir atsisakyti užkandžiavimo. Norėjau skaistesnės odos, sveikesnio kūno, kad sporto rezultatai geriau matytųsi ir daug kitų dalykų.

Kaip atrodo dalyvavimas programoje?

Ši programa tęsiasi aštuonias savaites. Mitybos specialistė Beata, atsižvelgdama į tavo svorį, ūgį, kasdienybę, lūkesčius, sudaro individualų mitybos racioną ir suteikia kitos svarbios informacijos apie subalansuotą mitybą, sveikų produktų pirkimą, sveikatingumą apskritai. Dalyviai yra suskirstomi į grupes po penkis žmones ir bendrauja tarpusavyje, dalinasi pasiekimais ir patirtimi. Į pokalbius aktyviai įsitraukia ir pati Beata. Ji palaiko dalyvius, atsako į klausimus, duoda patarimus ir dalinasi žiniomis visos programos metu.

Aš valgau keturis kartus per dieną (jokio užkandžiavimo!), visi valgymai yra subalansuoti pagal maisto medžiagas, kiekvienas patiekalas yra sveriamas pagal nustatytą svorį.

Penktadienis yra savaitės rezultatų diena, po kurios laukia aptarimas su Beata.

Kas labiausiai patinka. Džiaugiuosi, kad į maistą pradėjau žiūrėti kitaip. Kai žinai, kad valgysi ne kaskart, kai tik užsinori, pradedi tikrai mėgautis. Įdomu save stebėti ir pajusti, kad sotumas iš tikrųjų ateina pamažu! Pavyzdžiui, suvalgai savo vakarienės normą ir jauti, kad nori daugiau. Luktelėji valandėlę ir jautiesi soti ir patenkinta.:)

Taip pat patinka, kad dabar valgau tikrai daug daržovių (per dieną apie 500 g!).  Maloniai stebina, kaip stebuklingai veikia subalansuotas maistas – dienos metu jaučiuosi soti ir net neateina mintis apie užkandžiavimą ar saldumynus (per pusantros savaitės valgiau tik vieną saldumyną)! Matyt, tereikėjo žinojimo, kad „NEGALIMA“ ir visi cukraus detektoriai išsijungė 😉.

Daug teigiamų emocijų sukelia priklausymas mini bendruomenei, siekiančiai panašaus tikslo ir naujų žinių įgijimas. Taip pat man labai svarbu, kad visada galiu kreiptis į Beatą, tiek mitybos, maisto derinimo klausimais, tiek patarimais, kurį produktą rinktis parduotuvėje.

Kas sunkiausia. Nepasakyčiau, kad kažko yra itin sunku atsisakyti. Komplikuočiausia, kad maisto gaminimui reikia skirti daugiau ir kokybiškesnio laiko nei įprastai. Tikiu, kad ilgainiui maisto ruošimas vyks sklandžiau (dabar norisi išbandyti kuo daugiau naujų receptų ir maisto derinių (pvz, pirmą kartą nusipirkau TOFU!)) Dar vienas minusas, kad nemažai daržovių yra supakuota plastikinėse pakuotėse, tad pirkti jas man yra nemažas vertybinis barjeras. Visgi, nemažą dalį daržovių galima rasti sveriamų, taip pat stengiuosi rinktis lietuviškas, sezonines daržoves.

Netikėtumas. Iš tikrųjų, aš visada labai daug mąstau (gali taip iš pirmo žvilgsnio ir nepasirodyti, bet tikrai taip yra) ir  neretai nuo tos daugybės minčių pavargstu. Visgi, pradėjusi dalyvauti mitybos programoje po ilgos pertraukos nusileidau iš padebesių į žemę.  Nebegalvoju, kas būtų, jeigu būtų, ir mažiau svajoju, bet darau! Juk turiu sugalvoti, ką valgysiu, tai pasigaminti, pasverti, sutvarkyti indus ir t.t… Suprantu, kad kai kuriems tai gali atrodyti kaip per daug nereikalingos buities, tačiau bent jau šias, pirmąsias savaites tas paprastas aiškumas mane veikia kaip savotiška meditacija.

Savaitės rezultatas

Jau galiu pasidžiaugti pirmaisiais savo rezultatais. Per savaitę nukrito netgi 2 kg.  Sužinojau, kad toks svarus rezultatas yra todėl, nes kartu su cukrumi, pasišalino ir kūne susikaupęs vanduo. Rezultatas tikrai geras, nors kaip ir minėjau, tikslas buvo išmokti sveikai ir subalansuotai maitintis, tad svarstyklių rodmenys neimponuoja😊.

P.S. Sveikas maistas yra ne tik skanus, bet ir nuotraukose atrodo labai labai fotogeniškai!:)

Parašysiu dar!

Sveikai besimaitinanti

Inga

O čia daugiau apie programą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *