Geriu daugiau

Visi žino, kad reikia gerti daug vandens.

Bet ne visi to vandens daug geria (ne kavos, arbatos, o tikro vandens).  Tarp tų ne visų buvau ir aš.

Tiesa, mano gyvenime buvo įkvėpimo akimirkų, kuomet užsimotyvuodavau gerti daugiau (tikrai nekaip skamba).  Deja, įkvėpimas prabėgdavo labai greitai ir vėl gyvenau kaip gyvenusi.

Mėgstu priimti įvairius net ir nedidelius iššūkius, todėl jau kuris laikas geriu gana daug vandens. Tikrai nesakysiu, kad po to mano gyvenimas pasikeitė neatpažįstamai, bet bendras savijautos pagerėjimas akivaizdus: daugiau energijos ir mažesnis noras užkandžiauti.

Gerti vandenį yra neabejotinai sveika ir naudinga (su skaudančia širdim pamenu praeitį, kai kartais visas mano dienos skysčių bagažas susidarydavo tik iš puodelių kavos (kuri, beje, taip pat varo skysčius iš organizmo. Oh well). Tad visiems, kurie nori pradėti gerti daugiau vandens, turiu kelis patarimus, kurie man labai padėjo (išvardinti didėjančia keistumo tvarka):

  1. Motyvacija yra bene kertinis aspektas, padedantis išgerti reikiamą kiekį vandens. Svarbu tiksliai sau apsibrėžti, kodėl pasirinkai gerti daugiau vandens. Gal nori gražesnės odos, ar sutaupyti pinigų, galbūt mažini cukraus kiekį maiste, nori geresnės sveikatos ar panašiai. Tikslas yra labai svarbu, nes gerti vandenį tam, kad tik gertum, greitai atsibosta.
  2. Svarbu išsiugdyti įprotį gerti vandenį. Reikia pasirinkti jums patogų dienos laiką, kada galėtumėt mėgautis vandeniu kasdien ir kurio neužgožtų dienos darbai. Pavyzdžiui, aš renkuosi vandenį gerti tik ką atsikėlusi ryte bei prieš miegą (oh, kaip originalu) . O dienos eigoje – jau kaip Dievas duos :).
  3. Visada turėkite vandens po ranka. Tai padės prisiminti, kad reikia išgerti vandens apskritai (kai neturi įpročio gėrinėti, tai pamiršti labai lengva). O ir laisvas minutes galėsite išnaudoti atsigaivinimui.
  4. Vandens paskaninimas padeda jo išgerti daugiau – citrinos, greipfruto ar kito vaisiaus skiltelė ir vandens skonis paįvairintas.
  5. Svarbu turėti gertuvę ar kitokį buteliuką, kurios dizainas Jums labai patinka ir kurios negėda išsitraukti iš rankinės (ar kuprinės, kad jau taip). Pamatysite, po kurio laiko taip prie jo priprasite, kad jis taps įprastas ir labai reikalingas it piniginė ar skėtis lyjant.
  6. Taip pat man padeda buteliukai, ant kurių yra talpos matavimas. Taip lengviau sekti išgeriamo vandens kiekį bei motyvuoti save išgerti viską, kas buteliuke (nes tai, kad išgėriau vieną litrą, palieka didesnį įspūdį, nei kad išgėriau tris stiklines).
  7. Paverskite vandens gėrimą ne tik troškulio numalšinimu, bet ir veikla. Nieko nestebina, kai užkandžiaujame žiūrėdami filmą ar neturėdami, ką veikti. Vietoj (ar šalia) užkandžių galima rinktis ir stiklinę vandens. Vandens gėrimas, žiūrint serialą ar skaitant knygą, neprailgsta. Atsakau.
  8. Atsisiųskite programėlę, kurioje galėsite žymėti savo išgerto vandens kiekį. Pastaruoju metu telefone auginu augalėlį, kurį „laistau“, kaskart išgėrusi vandens. Vaikiška, kvailoka, bet padeda.

Tarp kitko, pridedu jo nuotrauką:

17857774_10207400155916529_665932769_n.png

Kelių litrų vandens rezultatas. Savotiškas tamagotchi

9. Psichologiškai susikurk vandens skonį. Nekartą esu girdėjusi, kaip žmonės skundžiasi, kad vanduo yra neskanus arba teisingiau tariant „beskonis“. Aš manau, kad vandens skonio nebuvimas kaip tik jam ir suteikia skonį – gaivų, tyrą ir gryninantį. Kad ir kaip tai beskambėtų, kaskart, kai geriu vandenį, įsivaizduoju, kad jis mane įkvepia, išvalo ir kartu papildo. Šitokio jausmo su tiesiog skaniu gėrimu nesukursi.

DSCN9332

Ne, čia ne auksinės žuvelės

Patikrinam, kiek vandens reikia išgerti per dieną: http://www.h4hinitiative.com/tools/hydration-calculator

Metam sau iššūkį vandens gerti daugiau.

Geriam:)

Kitas įrašas bus apie daiktus, kurių nebeperku ir kurių man tikrai netrūksta.

Minimal lifestyle in a progress.

Linkėjimai!

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *